CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 7 februari 2009

(O)bjuden gäst?

Så var det dags igen. det har varit lugnt rätt länge. Två månader minst. Men nu är det tydligen på gång igen. I natt satte stereon igång. Av sig själv. Klockan 04:35 på morgonen. Skrämde slag på mig. Har inte för vana att sätta på musik den tiden på dygnet.
Hade tv:n på tills jag gick och la mig så det är ingen chans att jag kunde ha glömt den.
Idag när jag kom hem var alla lådor och alla skåpdörrar i hela huset öppna.
Inte ens jag är så lat så jag inte orkar stänga en låda eller ett skåp efter mig!
Stearingljus slocknar av sig själva. Jag tänder om dem. Och dem slocknar. Tills jag tröttnar och låter det vara. Då tänds dem minsann. Av sig själva. ..Hoppas det inte händer när vi inte är hemma!!! Prylar ramlar ner när ingen är i närheten, lampor blinkar, det gamla vanliga.
Försökte med pekaren men den snurrade som en jäkla propeller. Lärde mig en läxa sist så dem låter jag bli ett tag. Pendeln "snurrar" åt fel håll..
Frågan är varför det blir så här? Varför nu? Är det någon här? I så fall vem? Och varför?
Dags att bränna Salvia igen. Synd bara att det luktar så förbannat illa.. Undrar hur länge det ska hålla på den här gången... Den som lever får se...

Out and over, xo, N

0 kommentarer: