CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 16 februari 2009

Nåt på tv?

Börjar allvarligt undra varför jag betalar tv-license. Vad får jag för pengarna? Jo, jag får nöjet att titta på en djävla (ursäkta uttrycket) massa realityserier och dokumentärserier. Vad är det för skillnad? Och om man nu, som jag, inte är intresserad av "Ensam bonde söker mamma", fotomodell-wanna-bees som kastar prylar på varann och skriker hysteriskt, Korkskallar som har tagit jättelån, köpt massa prylar och sen står där frågande och undrar varför dom är totalt panka, (duuh!!), människor som glatt petar i sig allt i matväg hela dagarna och sen undrar varför dom har problem med vikten, inredningsprogram och matlagning till höger och vänster...Vad finns kvar då? Jo, "roooliga" (?) frågesporter, och tävlingar hit och dit. Det ska dansas och sjungas , svaras på pinsamma frågor och nu åker dom skridskor också.. Jag tycker sånt är tråkigt. Vad finns det kvar för den som inte är intresserad av dessa dokusåpor och tävlingar? Inte mycket... På sin höjd kanske tre program i veckan. I WANT MY MONEY BACK!!! Jaja, det är inte konstigt att jag spenderar så mycket jag har råd med på dvd-filmer...



Tataa for now, XO, cranky and pissed off N

0 kommentarer: