CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 8 juni 2009

I'm back!!

Kom av mig ett tag, men gör nu ett nytt försök att hålla detta gående. Skriver jag på alla andra ställen så varför inte här?

Har inget att skriva om egentligen. Det är en helt vanlig Söndag, med andra ord en skittråkig dag. Söndagar är förbannat tråkiga. Varför är det så? Märkligt.

Blev intrevjuad av tidningen Amelia idag. Imorgon ska jag dit och fotas. Jag på bild? Vilket skämt!! Men ska visst bli stylad på alla sätt och vis av experter så vem vet? Dem kanske har något magiskt trick för att få nån som inte är det minsta fotogeniq att se åtminstonde hyfsad ut på bild.

Annars inget nytt. har skaffat en katt. Hon är kul. Jag hoppas Mango fortfarande vill och har tid att lära mig at blåsa eld. vore djäkligt coolt att kunna... Inget annat nytt på gång!!

That's all for now, over and out!!

xoxo, Nanni

0 kommentarer: